IM-ticketshop met real-time beschikbaarheid.

Uw eigen ticket webshop.

Worden al uw reserveringen nog telefonisch of per email door uw medewerkers afgehandeld?  De IM-webshop biedt u een unieke kans om efficiënter om te gaan met kleine of grote reserveringen binnen uw bedrijf. Via uw eigent ticketshop kunnen uw klanten snel en eenvoudig activiteiten reserveren en afrekenen zonder enige tussenkomst van uw medewerkers. Tickets voor onder andere karten, bowlen, lasergamen, indoor klimmen maar ook andere activiteiten kunnen online geboekt worden.

Benieuwd? Probeer het zelf uit via onze demo webshop.

demo Ticketshop

Uw eigen online reserveringsssyteem.

Waarschijnlijk hoeven we u niet meer te overtuigen van de voordelen van online reserveren voor uw bedrijf . Online reserveren biedt niet alleen voor uw bedrijf voordelen maar het is ook een extra service naar uw klanten. Via uw eigen “webshop” kunnen uw klanten hun reservering samenstellen en afrekenen. De webshop toont de real-time beschikbaarheid van al uw activiteiten en voorkomt dubbele boekingen. Via de koppeling met iDeal wordt de reservering online afgerekend. Hierna ontvangt de klant vrijwel direct zijn digitale tickets in de email.

Heeft u een complexe reservering waarvoor een aanbetaling vereist is? Ook deze kunt u via iDeal laten afrekenen. Uw klant ontvangt een email met link naar de reserveringsbevestiging en betaling. Aanbetalingen via iDeal worden direct in uw reserveringssoftware verwerkt en zijn inzichtelijk voor uw medewerkers.

  • U kunt tijd en kosten besparen bij het verwerken van reserveringen.
  • De shop geeft geen inzicht in de algemene bezetting van uw activiteiten.
  • Tickets worden direct afgerekend in de shop.
  • Reserveringen aanbetalen via iDeal.
  • Een groeiend klantenbestand met opbouw van klanthistorie.
  • Gebruiksvriendelijk en responsive design van de webshop.

Uniek uitnodigingssysteem.

Uw klanten kunnen vaak wel een beetje hulp gebruiken bij het organiseren en regelen van een(groeps)activiteit. Daarom mogen de klanten bij een online reservering ook direct gebruik maken van het unieke uitnodigingssysteem. Via persoonlijke uitnodigingen wordt iedere deelnemer op de hoogte gesteld van de activiteit en gevraagd om zijn deelname te bevestigen. Bij bevestiging staat de deelnemer direct geregistreerd voor de gereserveerde activiteiten en wordt akkoord gegaan met eventuele voorwaarden voor de deelname.

De boeker van de activiteiten heeft altijd volledig inzicht in de reservering, bevestigingen en kan eventueel nieuwe uitnodigingen versturen. Door directe registratie van alle deelnemers hoeft er bij aankomst op locatie niks extra’s meer geregeld te worden en is de groep klaar om te beginnen!

Marketing intelligentie.

Uitgebreide klant gegevens en statistieken zijn cruciaal in het begrijpen en benaderen van uw klanten. Uw marketingafdeling is grotendeels afhankelijk van de verzamelde gegevens over uw klanten en hun activiteiten/reserveringen binnen uw bedrijf. Deze gegevens slim inzetten zorgt voor een betere targetting en grotere response op uw acties.

De IM-ticketshop is een toegevoegde waarde voor uw marketing afdeling. Bij elke bestelling wordt uw klantenbestand automatisch uitgebreid. Tegelijkertijd wordt er een klanthistorie opgebouwd met alle activiteiten- en reserveringsgegevens. Deze informatie kunt u gebruiken om uw marketing campagnes effectiever in te zetten binnen en buiten uw klantenbestand. Bent u ook benieuwd naar de response op uw campagnes? De IM-software toont u de statistieken.

Markt- en klant kennis

99%